Älska Barbapappa

Förutom att jag är helt förälskad i min dotter är jag även helt såld på hennes pyjamas. Jag vill också ha en egen. Det är knappa två månader till min födelsedag, så någon hinner ännu sy ihop en åt mig. Jag lovar minnas denne i mitt testamente isåfall. I form av min garderob. 
Hur coolt är det inte att ha "Barbapappa" sytt på rumpan?
Små söta sockor så fötterna hålls varma - de syns på många småbarn eftersom de följde med i mammaförpackningen
I övrigt bestod mitt veckoslut av det ni ser på bilden ovan. Nu feberfri i två dagar med "bara" vanlig flunssa. Fredagen var en mardröm med 38 graders feber och 6 veckor gammal Isabella - då var det tur hon äter bra från flaska så pappa kunde hoppa in och sköta henne då jag vilade. (och höll mig undan för att inte snora ner och smitta henne när jag var som smittosammast). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj jag vill också ha en såndär pyjamas!!

2011-04-05 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0