Fredagsmasu

Här är nu masun igen. Nu vecka 18..snart närmar sig halva tiden. SURREALISTISK. Speciellt då magen växer och jag inte kan svänga mig lika smidigt i sängen mera, utan börjar röra mig som en sengångare. Ni som varit gravida har säkerligen känt små "drag" i höfterna, eller hur man nu skall förklara det. Det har att göra med att livmodern växer och kan åstadkomma smärtor om man gör häftiga och snabba rörelser. 
Ni kan inte ana hur svårt det är att ta sidobild av sig själv. Jag stod säkert här i 5 minuter innan jag fick någorlunda bra bild. Kände mig rätt dum att stå där och fotografera, och var tvungen att skratta högt åt mig själv. Vem hade trott man en dag skall stå och ta bilder av sin mage? Den är nog inte så rysligt stor ännu, men börjar bli svår att "täcka in"..

Kommentarer
Postat av: heidi

Ooooh,va söt din masu har blivit!! :) o halvvägs redan, vart försvinner tiden?! kram :)

2010-09-07 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0