Fredagens flopp

Aijo, tänkte nästan glömma bort att berätta om fredagens flopp. Då Lari kom hem från matchen gick vi för att äta sen middag (eller rättare sagt var det faktiskt Lari som var hungrig..och inte jag denna gång!)
Vi strövade omkring och hittade inget bättre än en liten restaurang, så vi chansade på den. Big mistake. Här är orsakerna: 
Dessa burkar fanns på alla bord för gästerna att äta. ÄTA!! Det ser mer ut som om någon kommit från fredagsfirandet och spytt i koppen. Vem tusan kan få för sig att äta detta?? Dessutom fanns där några odefinierbara svarta fläckar. Möjligtvis rester av döda insekter. 
Det här var Laris portion. Vad det är kanske är svårt att uppfatta. Jag vet att det friterade är något med höna. De små plättarna är väl någon modifikation av potatis. 
Det här var Laris slutbedömning av maten. Golvet var dessutom smutsigt och ägaren tyckte om att skrälla ut arabisk pop musik så högtalarna vibrerade. Vi vet iallafall vart vi INTE tänker äta pånytt :) 
Däremot kan jag avslöja jag var mätt och belåten i magen på fredagen. Varför? Jo jag hade skämt bort mig själv genom att gå på italiensk restaurang medan Lari gick på matchen. Till sällskap tog jag en skvallerblaska som visade upp stjärnor i bikinis och celluliter. Perfekt sidoläsning :) Förutom min pasta carbonara (som var himmelskt god) fick man gratis till förrätt bruschetta med supergod lök/tomatblandning. 

Kommentarer
Postat av: Cata

Ja, vart man kan få tag på decibelmätare skall definitivt utredas :) Det är intressant läsning att se skillnader mellan olika skolkulturer! Själv jobbar jag i högstadiet i Hangö. Litet och mysigt, men 140 pers i en matsal får till stånd ganska mycket ljud :)

2010-09-07 @ 16:25:12
URL: http://chattiz.blogspot.com
Postat av: Alina

ja det är det verkligen:/ tack så mkt! =)

2010-09-07 @ 16:34:40
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0