Football

Lari var förra veckan och kollade på Football, det som vi i Finland kallar amerikansk fotboll. Här får ni se lite bilder från matchen. Hur amerikanskt får det bli? Har aldrig förstått mig på sporten..
Det var första matchen för säsongen. Så attans med människor..Lari kan ju korrigera mig men jag har ett minne av att han yra något om 25 000 människor som var och kolla
Jag kan inte hjälpa mina tankar går till någon amerikansk high-school film då man ser gossarna i sina utrustningar. I de flesta filmer har ju killarna stora muskler men hjärnan lika stor som en ärta
Hur många av er kan med handen på hjärtat erkänna att ni kan reglerna? En stor ovation av mig om ni svarade "ja"
Det stora gula målet (?) ser ut som ett instruments stämgaffel. På riktigt, tycker ni inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0