Champagne!

Igar var vi och skrev under hyreskontraktet till den fina nya lagenheten med snygga utsikten. De som vi hyr av skall flytta till Paris for 3 manader, valdigt trevligt par. De har nyligen blivit tillsammans och har bada 5 barn per man! Det kallar jag storfamilj :)

Hursomhaver sa tyckte mannen i huset att vi skulle skala pa saken. Darfor tog han fram sadar ansprakslost en flaska Taittinger Champagne. Jag till och med drack ett halvt glas, tankte att om jag nu ar sahar langt gangen och lakaren sa det ar helt ok att ta nagra klunkar nangang sa  JAG KUNDE JU INTE SAGA NEJ TILL GRATIS CHAMPAGNE!

Min forsta smak av alkoholdryck pa 4 manader. Det smakade knappt ens alkohol, sa bra var det.

p.s ni behover inte vara oroliga det blir en vana. Det ar ju inte sa att vi blir bjudna pa det varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det e väl klart att en gravid kvinna ska få dricka lite champagne för att fira. Håhå, så klena e dom små bebisarna inte :)

Och hur ofta blir man bjuden på riktig champagne liksom? :D

2010-09-24 @ 19:28:24
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0