Baby-update

"Sparkarna kan kännas som en liten fisk i magen viftar till med stjärten. Det kan också liksom bubbla till i magen."

Sadar beskrivs det pa de flesta sidor. Jag har daremot plotsligt borjat kanna nagot hart som trycker och ror sig, lite som om man skulle ha en alien i magen. Det ar med skrackblandad fortjusning jag tar emot det, men det ar ju sa absurt att nagot ror sig darinne! I min mage! Fjarilar kanner jag nog inte av, snarare nagon som trycker och bokar. Kanske ar det en kommande brottare som ar dar inne..

10 dagar till avgorande och sista ultran (far man ju hoppas). Nervost sa det stanker om det, kan inte dagarna ga annu fortare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0