Victoria's Secret

Jag glömde helt visa vad jag köpte i NY. Eller varifrån rättare sagt...jag älskar de där små rosa "bagsen" man får då man köpt något därifrån. Jag kan informera att jag köpte 5 trosor för priset av 20 euro. Not bad skulle jag säga, inte alls dyrare än t.ex. H&M. Likledes känner man sig lite "fräschare" i den också. Och nej, de har inte något inbyggt som skulle göra dem fräschare för underlivet, jag pratar mer om den mentala sidan :) Såklart det känns sexigare att ha lite Victoria's secret på sig än H&M. 
Däremot kände jag mig nog inte tillräckligt sexig för att visa upp dem live här på bloggen (eller rättare sagt där svek nog självförtroendet). Ni får nöja er med beskrivningen. Såpass mycket självinstinkt har jag nog att inte visa mig lättklädd :) Dessutom gör magen att jag liknar bara mer Muminmamma än någon modell från Victoria's Secret :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0