Ooops - I did a "little" mistake :)

Min brorsdotter fyller 4 år idag. Jag har förstås någon knäpp hormon i mig som tycker att det är ljuvligt att shoppa lite rosa och flickiga saker, varför också jag kanske köpte lite mer än planerat, men äsch, what can you do :) Men hursomhaver: Köpte även ett kort, som jag tyckte var sött - här skall ni få se det
Hiffade ni mitt misstag? Lari ropade på mig då jag var i sovrummet att "3 år?-- fyller inte Michelle 4?"
Gissa om jag började skratta..förstås vet jag hon fyller 4, men på något sätt har min hjärna blivit så van med siffran tre då man pratat om hennes ålder så jag helt automatiskt tog kortet med trean...MEN det räckte inte med det, för jag skrev ju såhär innanför kortet också:
Lari var snäll och korrigerade mitt misstag :) Oj jag måste skylla på graviditetshormoner, för jag sitter nu och skrattar här åt mig själv. Tänk - jag skulle inte ha märkt det där om inte Lari sagt till om det, var just påväg till posten! jag som alltid brukar vara så noggrann av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0