New York part 4

And the story continues..
De hade stor parad där alla länder från Sydamerika var representerade. Mycket bara magar och samba..likledes många barn som var med och dansade till nationens toner. Tåget tog aldrig slut, det kom bara mer och mer..och bilarna som hamnade stå stilla blev bara mer frustrerade och frustrerade..
My playboy, som försökte likna Hugh Hefner. He did a good job. 
Sen fann jag en butik där det stod en HUNK. Bra sätt att locka in tjejer till butiken..oh the abs, the abs...Jag tog en bild av bilden för säkerhets skull ifall den plötsligt skulle "försvinna" (Läs: Lari "tappar bort" bilden..). Här är det helt tillåtet att kalla mig blek, för brevid den där chokladpuddingen är jag som en blek vaniljstång. 
Night at Times Square. Efter detta gick vi på Comedy Centrals Stand-up, där man fick sig ett gott skratt, eller till och med två..
Of course we had front row seats :) Vi hann se omkring 10 olika stand-up artister. 
"Kära julgubbe! Jag önskar mig själv en putter gjord som en hockeyklubba till julklapp. Den är sådan jag alltid önskat mig själv". Vi hittade alltså allt möjligt skoj i en NHL-affär..det är ju rätt vanligt att hockeyspelare spelar golf om sommaren..
Vi packade våra saker på 22:a våningen måndag morgon, för att styra kosan hemåt till Montreal igen. Här kör Lari på Manhattan, det var faktiskt lättare än vi trodde..då man lärt sig gatorna :) Hit kommer vi gärna en gång till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0