Mamma-update

Mandag och ny vecka igen. Inte lange till sa ar det Halloween, jee! Skall bli kul att se hur galet det kommer att bli har i Montreal. Igar da vi var pa promenad sag vi flera hus som redan hade pyntat upp som i varsta skrackfilmen..Sjalv ar jag lite trott, tror att lillisen anvander mitt blod sapass mycket att det ar dags for lite jarntabletter!

Aijo, nar skall jag bli sadar ordentligt Heffaklump stor elefant? Konstaterade att jag nog inte gatt mer upp i vikt an cirka 3-4 kg och jag ar nu i 23:e veckan. Magen var nastan storre nagra veckor sen, typ..konstigt. Daremot verkar tjejen fa mer kraft, nu borjar sparkarna synas pa magen och det kanns faktist som en "alien" skulle boka darinne :) Masta val ta bild av magen har i nagot skede, har inte bara blivit av..


Kommentarer
Postat av: Lotte

Senapsgult ät riktigt fint så här på hösten tycker jag!



Vi ska gifta oss i Bad Zwischenahn som är nära Oldenburg där vi bor. Det är nog spännande!! Det är iofs först i augusti så vi har ännu 10 månader tid men jag är redan helt ivrig ;)

2010-10-18 @ 20:29:51
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0