I love Disney!

Idag då det regnade hade barnen innerast. De är betydligt lugnare inomhus än utomhus, måste jag tillägga. De spelade spel, lekte med sina "husdjur" och färglade Disneyfigurer. Titta bara vad dom har alla fått, det är så jag blev avundsjuk: 
Alla hade en egen A3:s storlek Disneyfigur de fick färglägga. Titta - alla prinsessor samlade på samma pärm..
Det kittlade i fingrarna på mig - jag skulle så gärna ha suttit mig ner och börjat färglägga med dem. De var så fina bilder! Gissa om vår dotter kommer att få Disneygåvor av sin mamma :) Frågan är bara vem som gillar det mest - jag eller ungen...Visst var det så att man genom barnen kan få lite tillbaka av sin egen barndom? 
Och nej, jag kan inte ens skylla på mina hormoner att jag känner på detta vis, jag har alltid varit en "sucker" för allt som heter Disney..samt Astrid Lindgren förstås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hittade just in till din blogg! Får man fråga vad ni gör i Montreal och hur länge ni tänker stanna?:)

2010-10-06 @ 18:11:39
Postat av: Josephine

Hej Anonym :)

Vi jobbar i en skola och jag kommer att stanna fram till julen, kommer sedan hem och föder barnet etc men min sambo jobbar hela läsåret, förutom då han tar pappaledigt! :)

2010-10-06 @ 19:15:42
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Lotte

Hehe, ja de var riktigt goda! Och ja, låten är absolut en av de vackraste, mest emotionala jag känner till!

2010-10-06 @ 21:32:27
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0