Här skall det inte frysas!

Temperaturen har börjat gå ner här i Montreal också, och morgnarna kan vara rätt kyliga då solen inte tittar fram. Idag är det regning dag, medan det igår var strålande solsken hela dagen. Eftersom jag är ute en hel del också och kustodierar har jag bestämt mig för att iallafall inte bli sjuk pga. för lite kläder. Därav denna utrustning: 
"Michelingubbe"-wannabe Josephine! Eftersom min mage börjar bli för trång till mina jackor har jag nu övertagit Laris garderob. Jag tog hans Red Bull Crashed Ice jacka, med Finlands flagga på armen och sedan står det dessutom "Finland" på hela ryggen. Tänka sig vad jag är patriotisk! Sedan lite vantar och wanna-be UGG boots :) (men de är varma, det är väl ändå huvudsaken...) 
Såhär ser jag alltså ut då jag är utomhus, då det är cirka +8..men jag börjar nog nästan frysa då jag ser flickor som springer i bara ben och kjol..brrr...kanske kylan inte är så farlig då man är liten? Måste säga jag nog glömt..eller sen beror det på att mamma alltid satte så rysligt mycket kläder på mig, så jag inte hade chansen att frysa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0