Damn you Photobooth!

Skulle precis ta ett lite bättre foto då jag idag faktiskt piffat upp mig och till och med använt plattången :) Men icke sa Nicke..datorns kamera vill inte ta bild av mig. Den är svart och dyster. Blah! Typiskt. Nåväl, det är ju bäst man är ärlig i sina fotografier - ibland ser man ut som ett skogstroll :) 
Oh denna kvinnliga ytlighet. Likaså dessa snabba svängar i graviditetshormonerna..hur kommer det sig jag tyckte det var en bra idé att sätta nedanstående bild av mig själv? Hah, ibland kan jag ha så roligt åt mig själv. Sen igen, vem bryr sig att man ser sjaskig ut ibland? Jag är jag - och ärlig vill jag vara. Jag tycker inte om utseendefixerande och låtsande att man är någon annan än sig själv. Kan iallafall säga jag är 100 % mig själv på bloggen, ifall nu någon undrar :) Nu skall jag sluta före jag igen börjar babbla på helt råddigågga där ingen hänger med. Kram till er alla, de e så kiva ni orkar läsa min blogg!! Skriv så himla gärna lite kommentarer ibland, det gör mig på så gott humör! :) 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nedanstående bild är det absolut inga fel på, så jag ser inga problem som helst i att du har lagt upp den :) Roligt att se bilder på den växande magen! Kom att tänka på en sak... Kommer du att fortsätta blogga efter att ni är hemkomna från Kanada?! Jag har ett önskemål som trogen bloggläsare att du fortsätter iaf :) Kram

2010-10-26 @ 17:19:57
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0