3D in Canada

Okay, äntligen fick jag svar på min statistik-uppgång. Hann redan ha många myror i huvudet så som jag funderade. Tack till Carita, som har en superblogg (som läses av aaaaningen fler än min blogg..hah) om inredning och fashion. Så alla som är intresserad av sådant kan ju ta en titt HÄR.
och Carita: I väntan på vår nästa kommande babyshopping i december, så kan jag nu drömma om fina armband som du tydligen hittat. Bra med modemedvetna vänner..
Ser jag inte rysligt smart ut i 3D glasögon? Här i Montreal fick man egna glasögon, dock är de ändå snäppet bättre än i Finland, där de är röda och stooooora :) 
p.s ja te jotka olette löytäneet tänne Charin sivulta, en oikeasti näytä noin paljon "nörtiltä" kuin kuvassa :) Parempia kuvia löytyy jos katsotte alaspäin esim.New Yorkista (I love NY!)

Kommentarer
Postat av: Char

Hahha, sorry Jossan :)) tänker inte alltid på att hudana "seurauksia" mina inlägg tydligen har..skulle bara säga, att ja tänkte på dig ;) krams

2010-10-17 @ 20:06:10
URL: http://charandthecity.indiedays.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0