Smakråd tack!

Jag har ett dilemma. Jag har bestämt mig för att köpa UGG till vintern, men nu är frågan hurudana. Först hade jag tänkt mig de klassiska UGG:sen, som dessa: 
Men sedan har jag börjat kolla på ett par andra UGGS - som är cirka 80 euro dyrare, men också ser helt sköna och bra ut. De ser ut såhär: 
Vad tycks? Vilka skulle ni köpa? Har ni UGGS - vad tycker ni om dem, och hur är de i vinter/snö väder?
Tacksam för svar - det är ju ändå en rätt stor investering, men vill ha varmt om fötterna i vinter!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag tycker de klassiska är snyggare... Har de lite lägre med knapp; bailey button eller vad de heter. Fick dem nu på hösten så jag vet inte hur de är i riktigt vinterväder. Den här veckan har jag haft på dem för första gången och de är otroligt sköna och varma - underbart mysiga!!

2010-11-12 @ 18:16:57
URL: http://chajanol.blogg.se/
Postat av: Anonym

klassiska är nog kanske bättre :) uggsen är jättebra, fast du står ute i -20 grader i en timme fryser du ändå inte om fötterna!

2010-11-13 @ 00:19:37
Postat av: Minni

Klassiska sku jag välja! De är snygga, söta och originella, så är ju också de "finare" men iaf sku jag ta de klassiska :)

2010-11-13 @ 20:12:00
Postat av: Tanja

Jag har de klassiska skoar 'Classic Short Chestnut'. Jag tycker om dem mera.

De är riktigt varmt men mycket halt när det är bara lite snö. Och är inte lämpliga för regn.

Men ändå är jag glad av mina Ugg skor.



Jag hoppas du förstår mitt dåliga svenska... :)

Hälsningar från Finland!

2010-11-13 @ 20:29:36
Postat av: Daniela

Dom klassiska ser bättre ut, men jag tror att dom andra e mer användbara. Jag har inte haft Uggs själv, men jag har hört att dom inte tål vintervädret så himla bra. Dom e ju inte så vattentåliga. Men som sagt, jag vet ju inte själv, detta e bara vad jag har hört från andra.

2010-11-13 @ 21:08:42
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har dom klassiska och de är helt ljuvliga men inte så praktiska för finsk vinter. De tål inte alls vått väder och också snö ganska dåligt.

2010-11-14 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0