Rumpan upp i vädret

Här skall ni få se en smickrande bild, av min bästa sida :) Lari tyckte det såg roligt ut då jag krypte på golvet efter..eller tjah, ni får fundera en stund och så lägger jag upp en bild senare av vad jag hittade under stolen :) En helt underbar sak!!!!!
Vi var och åt hos våra vänner, lite som "sista måltiden" innan jag åker hem. Vi bjöds på supergod mat som männen i familjen hade gjort (se nu, män kan nog om de vill) : lax, parmesanris, spenat, sallad och god äppelpaj. Jag kommer nog att sakna våra kvällar med dem, men vi får hoppas de kommer på besök till Finland, så skall jag bjuda på kalakukko! :) (Eller andra finska speciella "delikatesser")..

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg bild! Krypte?! :)

2010-11-24 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0