Raindrops keep falling on my head

Regn. Då det öser ner här så kommer det ihållande, upp till flera dygn. Men jag tänker inte låta det störa mig, utan ta mitt pick och pack till Starbucks (enda internet-caféet i närheten). Annat som gör mig glad är tanken på att köpa UGG boots och handskar..sjukt dyrt, men sen igen är euron såpass stark att det ändå blir omkring 100e billigare här än i Finland. 
Trodde först man kunde köpa via internet billigare, men det visade sig isåfall vara oäkta och jag vill ha det riktiga fårskinnet. Det tycker jag är en rätt bra investering, med tanke på alla kalla vinterdagar man måste gå ute med vagn osv. Alltid hittar man någon ursäkt till allt :) 
Nästa vinter kommer jag nog också se till att lillisen inte har kallt om fötterna. <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Ååh, hur söta är inte dom där! Precis sådana skulle man ha åt lillisen och sig själv (fast i lite större storlek:)

2010-11-05 @ 14:26:44
URL: http://runforestrun.ratata.fi
Postat av: Rebecka

lönar sej nog att köpa uggs, dom är dom varmaste skorna som ja nånsin har haft.. :) kiva blogg du har!

2010-11-05 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0