Preggomage

Tack för de uppmuntrande orden, det känns för tillfället mycket bättre. Ibland är det skönt att ta ut det onda, för då är det inte lika illa. Märker tydligt av rätt stora förändringar i kroppen för tillfället och hur det även gör att jag är mycket känsligare och behöver myyyycket mera stöd än vanligt. För att inte tala om "växandet" in i mamma-rollen, och alla frågor som dyker upp. Tack och lov har jag duktiga mödrar jag kan rådfråga då barnet anlänt, jag vet ju egentligen inte ett smack! Här får ni ett lite gladare face, Lari ville också joina och smila lite :) 
Eftersom jag varit lite slarvig med magbilder så kommer här några..
Jag minns hur jag lovade att inte ha mina säckiga och sjaskiga mjukiskläder på mig nästa gång jag visade upp magen. Så bra gick det med det löftet, men jag orkade helt enkelt inte byta om :) Men ni ser ju magen iaf..tro mig, att sätta på sig skor är inte någon självklarhet längre, eller att plocka upp saker från golvet. Knasigt. Det krävs lite tillämpad akrobatik. Det här är då i vecka 25 (24+5), soon going on 26..
Några dagar innan, som ni ser så ser inte magen lika stor ut med kläder på. För kom ihåg att den skall ännu orka växa i 14-15 veckor..puh..

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du har en jättefin preggomage! Den e sådär nätt o fin nu, mysigt :)

2010-11-04 @ 16:48:59
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0