Morgonmål!

Idag skall vi åka på morgonmål till ett s.k. "morgonmålsställe". Det blir alltså ägg, skinka, potatis och en ljuvlig delikat fruktbomb med alla färger från regnbågen :) Jag blir ju vrålhungrig bara jag skriver ner det här..slurp! Vad händer i Finland, Sverige och alla andra 15 nationaliteter som besöker bloggen?
P.S  en av mina närmaste vänner väntar barn till maj. Jag är så glad, då JAG kan lite dela med mig av mina erfarenheter, och inte alltid tvärtom - jag som ringer och frågar svägerskan om råd :) Det känns bra att kunna dela av sina känslor till någon som faktiskt förstår, det är rätt svårt att förklara ibland vad som exakt händer inuti kroppen och knoppen! 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Här har det inte hänt så mycket idag. Jag bestämde mig för att stanna hemma o vila eftersom jag har känt mig krasslig. Imorgon ska jag och Henriks mamma göra vår årliga tripp till Ullared! Huhu, hoppas att det e lite folk :)

2010-11-11 @ 21:18:42
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Jag står gärna till tjänst när du är rådvill - anytime!

2010-11-15 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0