I'm leaving on a jetplane..

Jag lovade berätta något spännande som händer i övermorgon - jo här kommer det! 
Jag kommer hem till Finland!! :) Helt ofattbart jag varit här över 3 månader, tiden har trots allt gått väldigt snabbt. Ursprungligen skulle jag varit här ännu 3 veckor, men i och med att magen och graviditeten gjort sig märkbar och jag också insett att 10h i flyg bara blir tyngre dag för dag tog jag beslutet att komma hem till lillajul, dvs. första advent. 
(Bilden tagen innan jag åkte till Kanada)
Hoppas ni orkar ändå fortsätta följa med på bloggen om allt som händer där hemma och förberedelser för lillisens ankomst. Kanada kommer säkerligen ändå att följa med mig, då man har något annat land att jämföra med hur allting fungerar hemma, på gott och ont. Här kommer lite bilder ur Photobooth, som jag fann då jag gick igenom bilderna. Hårets längd och färg kan verkligen ändra mycket. Ljust eller mörkt, vad tycker ni jag skall ha? Lever återigen i valet och kvalet över hårbeslut, suck. Neverending story. 
2 år sedan, med lugg och mörktbrunt hår
Januari 2009. Det kortaste och minsta hårmängden jag haft på huvudet
Blondinen sommaren 2009. Är det faktiskt möjligt håret växt sådär mycket sedan januari 2009? Ojdå. Har säkert läst i någon tidning att det anses sexigt om man plutar med munnen lite. Det lyckades inte så bra jag hade hoppats :) Efter detta foto minns jag att jag började gapskratta..
Blondat hår, bruna linser och lösögonfransar. Jag gillar ju att experimentera..
Nåväl, nog om egopics som ni säkert anser lika intressant som bokföring ;) 
På tal om Finland och Kanada - visste ni om att det idag är cirka +10-11 grader här, medan det i Finland är omkring -10-15 grader. Det kallar jag markant skillnad. Dock kommer temperaturen att sjunka igen, är lite vanligare än normalt idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

PANNLUGG e super snyggt på dej!! :) O mörka håret e också skitsnyggt! ;)

2010-11-23 @ 17:09:40
Postat av: Josephine

Tack anonyma du för ditt svar :) Roligt att du kommenterade. Det är väl rätt vanligt att då man är ljus vill man vara mörk och vice versa. Det är nog en ytlig kvinnlig egenskap jag inte kan undvika..

2010-11-23 @ 17:22:44
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande med barn =)

2010-11-23 @ 18:34:31
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0