Halloween för hela slanten

Lägger upp några bilder från fredagen, då hela skolan var utrustad i Halloweendräkter, allt vad man kunde tänka sig. Till och med en handfull killar hade vågat klä ut sig till tjejer. Det var lustigt. Fast sötast var nog lekskolan..Lari skulle ha gympa och eftersom gympasalen var utrustad med discoutrustning blev det lite dans! Eftersom de hade varma dräkter på fick de ta en liten paus och varva ner - i sitt klassrum, där vi sedan diskuterade deras kostymer. Här ser ni några bilder, som kanske ger en liten överblick :) 
häxor, batman, spiderman, catwoman, prinsessor, sjöjungfrur, poliser, ninjan mm. 
Vem skulle inte ha ett leende på läpparna då man lyssnar på motiveringarna till varför barnen valt en viss kostym. Hjärtskärande sött :) Lari kunde inte vid det tillfället ens ha på sig sin scary-mask..då han skrämdes på morgonen med de olika klasserna var det nog kindergarden som skrek högst, de äldre bara skrattade :) 
Det pyntades en hel del pumpor..
Även djävulen kom på besök..
Mer bilder av egentliga "Trick or Treat" kvällen lägger jag upp lite senare..häftigt var det och jag har nog säkert aldrig sett så mycket godis samlat i ett rum under hela mitt liv..sugarrush, yeah yeah!

Kommentarer
Postat av: Malin Malmström

Hej!

Ni har verkat ha en rolig halloween där :)

Ta en titt på min blogg.

H: Malin

2010-11-01 @ 20:01:18
URL: http://missstrodde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0