Gårdagens saldo

Igår var en trevlig dag som inkluderade Starbucks, shopping och bio. Däremot öppnade shoppingen mina ögon inför framtiden lite grann..för kolla vad som följde med i kassen hem: 
Gel för att förhindra stretchmarks och stödstrumpor för t.ex. längre sittande och åkande (det tar sin tid över Atlanten). Längre handlar det inte om shopping av kläder, skor eller annat vackert till sig själv, utan mer om medel som förhindrar eller lindrar åkommorna som man dras med i graviditeten. Dock inget billigt nöje, dessa två saker (jag annars aldrig skulle köpa) blev cirka 60 euro. Därför får jag satsa istället på...
Babykläder! Är skrockfull av mig och mer än detta kommer inte med till Finland, men dessa kunde jag inte motstå. Känns lite snofsigt att köpa Calvin Klein till sitt barn som inte kunde bry sig mindre om märken,huvudsaken är ju att hon inte fryser och är hungrig, men eftersom de för småbarn är betydligt billigare och jag inte kan köpa till mig själv skämmer jag bort tjejen istället :) Om någon vill sälja billigt eller donera barnkläder tar jag gärna emot! 
Några lådor av dessa får också följa med, men vad och åt vem berättar jag inte ;)
Kvällen avslutades sedan med Harry Potter och pasta carbonara. Väldigt trevlig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0