Den osminkade sanningen

Jahap. Då har det tydligen varit någon forskning som påverkat att mycket make-up under graviditeten är skadligt för fostret (som dock lär märkas då barnet är äldre). Det kommer varningar från höger och vänster..men jag är inte särskilt oroad, det där med en massa make-up har aldrig riktigt varit min grej. Två saker är jag ändå rätt fast vid: Mascara och solpuder. I dagens värld anses jag vara mot det blekare hållet - om jag bara hade levt under några hundra år bakåt i tiden, då hade jag varit "kuumaa tavaraa" med min "pale-face" :) Artikeln till ära kommer här en bild av den osminkade sanningen..

Om ni vill läsa artikeln tryck HÄR!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Tack :) Ja jag såg dem - de är liknande, men lite högra (mina har bara två knappar) och annan färg. Men visst är de sköna? Det borde ta ett tag innan man får kalla fötter! :) Ha en skön kväll (eller dag är det väl i Kanada...)

2010-11-15 @ 20:41:55
URL: http://chajanol.blogg.se/
Postat av: Mekke

Jag önskar också att vi levde på den tiden då blek=vacker. Då sku man kunna vara nöjd med sitt bleka face och inte utsätta det för ohälsosam UV strålning, brun utan sol och liknande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0