Conan o'Brien and Finland

För några år sedan, 2006 om jag inte missminner mig, var Conan o'Brien ett hett namn i Finland. För er som glömt - här är några klipp från hans show. Han var ju såpass stor att han till och med kom på besök till Finland :) Ni som är från Canada, kolla in detta: 
Visst liknar han Tarja med glasögonen på? Ni som vill se ytterligare 3 minuter klicka HÄR. Youtube tillåter mig inte ladda upp den videon på bloggen, men där är ytterligare roligheter om Finland och Conan :) 
Här ett nyhetsklipp ur CNN över Conans besök till Finland. Se hur det gick till!
Sist men inte minst - ett ställningstagande av Conan till vårt käraste "fiende och grannland" - Sverige. Gotta love it!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul klipp, fick mig ett gott skratt:) Remember FÄGERSTROM, ha, ha!

2010-11-12 @ 14:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0