Back to basics

Efter bion bestämde vi oss för att pröva oss lite på spelhallen brevid. Det var skoj, som alltid :) Dessutom mycket billigare än i Finland, och de hade till och med guitar hero, en liten minibowlingbana och mååånga olika bilspel.
Lari köpte en ny häftig Oakley-jacka och jag fick låna hans söta RedBull Crashed Ice pipo. 
Vilken kille skulle inte älska spelhallar? Jag försökte utmana Lari..
Först i bilspel, där jag nog skulle förlorat rejält, jag var ju ute hela tiden. Det där med att använda broms i bilspel är inte riktigt min grej :) Kul ändå att få "köra Ferrari", iallafall någongång i sitt liv..
...följande jag försökte vinna Lari på var denna Airhockey-maskin. I gave my all. Tyvärr räckte det inte heller, men sen igen så är det nog lönlöst att försöka vinna Lari i något som innehåller ordet hockey. Man fick iallafall svett i pannan av prestationen, så hårt försökte jag verkligen :) 
Ifall man i misstag skulle glömma :) Denna varning fanns alltså på maskinen där man skall slå allt man orkar på plattan för att se sin styrka. Rätt skoj, jag är fascinerad av roliga skyltar, och här finns det många att fotografera och memorera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0