Where is all the people?

Är för tillfället och shoppar i Sello och jag ör totalt konfunderad: Var är alla galna människor som går på rea? Här är lugnt som i vaggan. Jag är nöjd över situationen men fundersam hur det kommer sig. Är det pga. julhelgen var så kort och folk inte tagit ledigt?

Titta vad min snälla sambo köpte åt mig. Nu kom det rejält med pluspoäng på kontot. Bra att han vill ha en trendig flickvän som går ute med vagnen i vår. Då kommer jag se ut som på bilden. Minus magen förstås.

p.s 52 days to go. Det låter inte som så värst mycket..snart måste man börja med rejäl shopping. Jag lovar börja panikera då det är 30 dgr kvar. Helt på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0