Tomtar, prinsesstårtor och smörgåskakor

Idag har jag:

Sålt tomtegubbar samt annat smått å gott på Sjundeå Bad

Efter det kom jag på besök till min goda gamla vän Lotta, som nu är duktig och pakar både prinsesstårtor och smörgåskakor till ett dop. Nu vet jag iallafall vem jag skall anlita i sådana fall :) Jag agerar försökkanin, perfekt jobb för mig! Dessutom har jag roligt då jag går igenom hennes gamla bilder, där jag bland annat hittade denna:

Mörkhåriga jag, nyåret 2007-2008. Min nyårslycka visade då mycket pengar. Måtte det göra så i år också :) Men då borde jag kanske "lotta" lite mer än nu..alltså ingenting. Jag har i skolan räknat sannolikheten att vinna på Lotto, den är inte stor skall jag säga..

Lottas karl har också varit duktig och fixat ett helt fint och nytt kök till deras stuga. Visar mer bilder sen imorgon av både bakning och husmodern i full gång! :) Nu skall jag gå och kolla hur man gör smörgåskaka, kan ju behövas nångång..


Kommentarer
Postat av: muffinaround.com

Hahhaa en del märks säkert från att du länkade! Tack för det! =) Jag märkte också att jag lämnat kommentarer på några kända bloggares sidor som också kan förklara en del av besökarstatistiken :)



Det var nice fest, jag var bara inte riktigt på festhumör för jag körde bil och ska stiga upp väldigt tidigt imorgon. Blää för det.

2010-12-04 @ 23:06:30
URL: http://muffinaround.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0