Städa, städa varje fredag

Nåväl. Lite kanske jag drog en vit lögn, jag städar nog inte varje fredag (i motsats till vissa mina vänner som till och med städar hemma hos mig ibland..). Men idag blev det uppstädning inför Mannens anländande. Duktig husfru med andra ord. Om några timmar skall jag bege mig mot Vanda och visa upp min mage. Hoppas han inte tar första flyget genast tillbaka..jag har blivit rätt mycket större på tre veckor..

Lite julstämningsfotografi från Golfklubben där jag var på möte några dagar sedan.

Planer för helgen? Trevligt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: heidi

josssseee. man måste städa varje fredag och dra några varv med dammsugaren därimellan..kände igen mej där! :) fast nu undrar jag om jag är sjuk då det inte alls nappar att städa så myki som förr..

2010-12-17 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0