Min dolda talang

Titta bara vad vi hittade med mamma då vi gick igenom gamla skåp och redda upp lite inför julen.

Artisten Josephines vackra kreationer från 1989, då jag med andra ord var 5 år..Mjau!

Sen tyckte jag vårt hus såg ut såhär, vilket faktiskt stämmer rätt bra, om man ser på färgerna iallafall.

Det där med keramik började jag ju med redan som 2-åring. Dessa tre pupun tillverkades 1990. Mamma sa att det liknar helt min familj: Jag, Lari och Lillisen. Visst är vi söta?

Undrar varför jag inte blev konstnär? Hmm. Nå, får väl börja ta upp intresset sen när man har tid. Jag gillar faktiskt att göra saker med mina händer och vara kreativ. Här hemma är det jag som dessutom reparerar datorer, symaskiner och annan elektronik. Jag vill absolut inte vara en hjälplös kvinna som inte klarar av sådant själv. För visst kan vi kärringar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0