Kära julgubben..

Kära julgubben - först och främst önskar jag till julklapp att alla är friska och glada. Men om du absolut vill veta vad annat bl.a. önskas kommer här nu ett litet kollage och lista på saker jag gärna tar emot..

* Köpkort till t.ex. någon av dessa affärer (Så man sen kan shoppa efter att alla graviditetskilon försvunnit och glädja en trött mor. Optimistiskt tänkande - absolut!)




* Förutom kläder har jag väldigt lite smycken. Här bläddrade jag igenom några broschyrer och hitta en massa skoj. Jag föredrar silver framom guld (ok - silverfärgat guld är toppen, men tyvärr rätt dyrt)

Jag gillar att ha många lager av t.ex. ringar, halsband så det ändå ser smakligt ut. Lager på lager liksom..

Nomination är kul att samla på - tyvärr rätt dyrt (en del iallafall..)


* Annars går ju parfymer (Burberry Beat har jag länge tittat på) eller annat flickigt. Jag är rätt enkel på det sättet, det går sällan att slå fel. MEN absolut bäst gillar jag gåvor som har någon personlig touch eller tanke bakom, fast det så vore värt 0e är det ibland bättre än dyra 200 euros smycken. Så julgubbe: Om du har tid, sticka fast en halsduk åt mig och jag är ändå supernöjd för att just DU gjort den ;)

* Om inte annat så är all form av babysaker välkomna, både nu och senare


Kommentarer
Postat av: heidi

Näää Josse, Inga nomination smycken...dom e taskigt fuuuula!!! får nippor av dem :P tänk nu, alla armhår fastnar i den hela tiden, aj...

2010-12-07 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0