Gooood morgon gott folk!


Igår var en mysig kväll, får återkomma senare till den med lite bilder :) Såhär fint hade iaf Lotta pyntat hemma hos sig.

Nu skall jag och äta på chinarestaurang med vår gemensamma vän A, varefter jag skall träffa min andra Lotta . En härlig dag bland vänner med andra ord! Dessutom har snöfallet gjort att ute syns bara ett härligt snölandskap, nu får det sen också lov att hållas kvar!

Ett stort minus med vinter, förutom kylan: Det är hiskeligt större jobb att klä på sig då man är gravid, då det inte räcker  man bara "slänger" på sig skorna som på sommarren. Det hörs bara stön, suck och stånk då man hör på mig, jag är riktigt som en gammal gumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0