Barnvagnsdilemma - råd emottages

Idag är jag för första dagen rejält trött. Passande då man skall se efter sina brorsdöttrar, typiskt skulle jag säga. Magen har växt i ultrafart och jag är törstigare än vanligt, det tar tydligen på kroppen då barnet tar mer utrymme och platserna expanderar. Dessutom har jag begär efter chokladpuddingen i kylskåpet, om man skulle orka gå upp till övrevåningen efter det..hmm..

Surfar på nätet efter barnvagnar och hittade en Herkulesmärkt barnvagn, som är tillverkad i Finland. Den har allt jag har sökt efter ("vanlig" vagn med 4 ordentliga hjul har vi redan). Däremot är färgerna ett problem, finns så mycket att välja mellan. Behöver alltså en som man kan ta med vid resor eller butiker (mindre klumpig)

Vilken färg är bäst? Eller har ni andra bra förslag? (Dessa ligger omkring 450 euro)

Typisk beige?

Klassisk svart?

Chockerande lime?

Tjejig rosa?

Eller en neutral brun?

Kommentarer
Postat av: andie

typisk beige eller chockerande lime tycker jag :)

2010-12-08 @ 18:29:44
Postat av: Anonym

beige är bäst :)

2010-12-08 @ 20:37:02
Postat av: Lari

jag vet en bra vagn Wolksvagen Golf GTI :D

eller min favorit BMW 335ix fyrjulsdriven!!

2010-12-09 @ 05:06:54
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0