13. Din första kyss

Jag struntar i min första "Puss eller hångel" spel i lågstadiet med någon kyss hit eller dit. Vi spolar genast fram till att jag var 14 år. Han spelade också golf som jag, och plötsligt fick jag textmeddelanden om att vara ihop och hur söt jag var etc.. Vi gick sedan på date. Ett biobesök och sedan besök till McDonalds.

Där frågade han om jag hade funderat på hans förslag och vad mitt svar var. "Ja" sade jag och en liten pinsam situation uppstod. Sedan gick vi hand i hand en stund tills min mor kom och jag åkte hem (Han var ju ser ni riktig stadibo..)

Därpåföljande vecka kom han hem till mig och vi såg på "The man with the iron mask". Eller det var inte mycket man såg, han ville genast hånglas och det gjorde vi. Tills jag nästan storkna i slem. Sedan åt vi pizza och han drack cokis. Jag vet inte varför men jag blev lite avtänd av hans cokisätande och slukande av maten, fråga mig inte varför.

(I brought sexy back, oh yeah...)

Nåväl vi fortsatte att hångla följande film, sedan åkte han hem till stan. Jag ringde min tjejkompis och fnittrade i telefon "Det går bra att hångla med tandställning" (Jag såg ut som Jaws från James Bond den tiden)

Men mer hångel av killen ville jag inte ha. Därav undvek jag att åka hem till honom tills jag sade tack och hej (månne jag gjorde det per textmeddelande eller bara lät det rinna ut i sanden..I don't remember..)

Ett rätt roligt minne faktiskt. Skrattar ännu då jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hihi, jag känner så igen det där med film&hångel. :) Du ska ha en God Jul! Kram

2010-12-23 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0