11. Vad jag har i väskan

Jag känner mig nästan som en man. Det finns absolut inget av intresse eller roligt i min handväska. Borde väl börja köra med läppstift, någon make-up grej eller parfym så skulle man iallafall veta det är en kvinnas handväska. Det enda som nu avslöjar mig är egentligen moderskapskortet. Här har ni den kala sanningen:

Plånbok, astmamediciner, moderskapskort, penna, läppomada, penna, smyckesbroschyr och lappar för ögonen. De sistnämnda härstammar från förra veckoslutet då jag var övernatten hos en vän. Telefonen är förstås också alltid med, men jag tog ju bilden med den..

Lyckades riva mig själv med tummen då jag tog upp sakerna. Lyckat. Däremot är jag imponerad hur stort märke ett litet skrap kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0