10. Vad du hade på dig idag

Det blev lite orange idag. Svarta mammabyxor (helt galet sköna och sitter bra!) men däremot som ni kan se är tröjan inte riktigt anpassad till min mage, men det struntade jag i idag. Därtill en scarf. Inget desto mer intressant, om nu någon undrar är det Vero Moda och HM kläder.

Dock visar jag inte upp vad jag hade på mig största delen av dagen: En stor skön tröja, varma sockor och Laris Calvin Klein kalsonger. Hittade dem bland våra kläder vi lämnade kvar och upptäckte att de är himla sköna. Trycker och spänner inte på några olämpliga ställen :)

Nu skall jag försöka sova lite tidigare idag, men före det ett avsnitt av "Vauva tulossa" med mer och mindre behagliga saker att lära sig om bl.a. förlossning. Det blir sådant pluggande framöver. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0