HOME SWEET HOME - BYE BYE

Nu är det bara sex dagar så har vi åkt iväg, helt galet. Sen när har tiden börjat gå så snabbt?
Själv sitter jag här framför datorn och funderar om det är något som ännu borde fixas..känns som om jag helt säkert glömt något viktigt, int kan jag nu ha tid väl att sitta och surfa här?!

Jag köpte en ny telefjong i förrgår N900 (Nokia förstås) blev valet. Ni som kanske förstår er på dessa miljontals märken och modeller som finns, kanske reagerar på att den är väl lite onödigt dyr..nåväl, men jag kan motivera med att den har helt huippuinternet, skype och allt annat som behövs för att kunna hålla kontakt med er. Det är ju ett måste då man befinner sig "rapakon takaa".

Några år sen kände jag panik och rädsla över tanken att flytta till Norge, och nu är jag snart påväg till Kanada. Hur i all sin dar gick det såhär? Nå, man kan ju alltid simma hem.. ;)

Nedan en bild av kära hemstället Gäddvik, ni som är hemma därifrån kanske känner igen något på bilden..


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej Josse! Ja ska nog följa med bloggen! :) Lycka till i Kanada! Många kramar

2010-08-19 @ 10:48:49
Postat av: Danne

Gudars vad spännande med Kanada! Hur kommer det sig att ni åker just dit? För en som inte befinner sig i din närmaste krest vet jag ju ingenting :) Självklart kommer jag att följa din blogg, jag älskar bloggar! Ha det bra, kram

2010-08-19 @ 11:16:45
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha d superbra i Canada Josteri! (Du kan skriva d med både K och C på svenska, men d e vanlgare med k ;) )



Den där bilden på Gäddvik fanns tidigare (när jag var liten) i Bygdebo som är ungdomsföreningslokalen i Vols!

2010-08-25 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0