Första bilden på magen - varsågoda..

Nåväl, nu skall jag väl också bli sån som lägger masubilder. Jag har ju extra bra orsak nu när ni annars inte kommer till att se mig :) 
Tyvärr får jag nu inte bilden upprätt men kanske ni får en liten bild av det där. (Den ser mindre ut på bild:))
Det där är alltså vecka 16+0, på morgonen..jag sväller alltid upp till kvällen. Känner mig ändå rätt stor, speciellt då jag träffade en tjej i vecka 20 igår som var lika "stor" som jag. Undrar just hur kroppen kan töja så mycket som den måste...
Några bra tips för att undvika bristningar och graviditetsärr?? Tas gärna emot..

Kommentarer
Postat av: Lottis

Oj va fin masu! Kiva att läsa om din vardag, skall fortsätta med det.



Puss

2010-08-26 @ 15:55:26
Postat av: Heidi

SMörja,smörja, smörja!!!! http://www.upea.fi/upea.nsf/sp?open&cid=Content70474&brand=clarins där e link till clarins stretch mark control krämen! den lär vara bra :)

2010-08-27 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0