Fjärilar i magen?

Nu har jag inte ens ro att skriva ett inlägg.

Jag vet inte om jag har fjärilar i magen eller om det är krabaten i magen som gör sig hörd. Jag antar dock det första, eftersom jag är ännu i ett rätt tidigt skede.

Från och med i morgon befinner jag mig i Canada för 4 månader. En av viktigaste sakerna jag måste ta itu med genast då jag kommer är internet och telefonnummer med internet likledes. Det finns ju inte DNA, Saunalahti och Sonera att söka upp där, utan en helt annan djungel som väntar. Oj oj allt vad som väntar mig, allt är ju så himla nytt! :)

Nåväl, jag skall ju förstås skriva alla konstigheter jag stöter på i Montreal här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: heidi

Åååh, vaaad jag kommer att sakna dej! men vips så är det jul o sen e du tibaks här hos oss, och vips så får vi se dej dubbelt ;) ha det så bra och sköt om dej och lari!

2010-08-24 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0