Farewell party

Igår har vi en gemensam avskedsmiddag/fest med våra vänner. Många frågade mig om jag var nervös nu inför resan. Men jag måste säga att jag nog inte förstått det ännu, det brukar komma sådär dagen innan avfärd, vilket det säkert antagligen gör nu också.

Jag har förberett min handväska med en drös av näsdukar för jag kommer säkert att böla som ett litet barn. Fast sen i nästa minut tänker jag att 4 månader är ju inte så lång tid, för att vända på steken och tänka på att det är ju 1/3 av ett år, herreguuud det är ju en evighet :) Typiskt för en tvilling, antar jag (till horoskopet alltså..).

Jag är nog en sån mamis


My family <3

Kommentarer
Postat av: Danne

Det hör till att gråta när man skall iväg nånstans :) Låten de spelade i grannhuset var en av årets sommarplågor (den är det här hos oss i alla fall), We no speak americano av Yolanda be cool & DCUP. Huu...



Jag bor och studerar i Göteborg. Har en termin kvar av min lärarutbildning.

2010-08-21 @ 16:24:37
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0